Jeziora Duszatyńskie i Chryszczata

Pogoda, przyroda, wędrowanie – primasort z wykrzyknikiem!
Foto: Pak4 i basia
[11.5.2021: Duszatyn – Jeziorka – Chryszczata – powrót. Ślad GPS]

Komentarzy 11 to “Jeziora Duszatyńskie i Chryszczata”

  1. pak4 Says:

    Zięba:

    Zwierz:

  2. pak4 Says:

    Jeziorka:

    I ich mieszkaniec:

    ****

    Turzańsk poranny:

    PS.
    Baardzo fajny spacer. Tylko jakoś mało zdjęć przygotowałem…

  3. basia Says:

    Baaardzo fajny był to spacerek, potwierdzam (łaskawie 😉 )
    Ilustracje doskonale dobrane, piękne dzięki!
    😎 😎 😎 ❗
    Zaś wszystkie fajne i informatywne zdjęcia są w albumach — zapraszamy!!! 🙂 🙂 🙂

  4. Hamak W Pokrzywach Says:

    Ogrzałem się i osuszyłem, thanks! 😉

  5. Ja Says:

    Ostatnio macie wiele spotkań z interesującymi zwierzętami, gratulacje! 🙂

    To fakt, paskudnie się znów rozpadało, co robić! 😦

  6. basia Says:

    Hamaku, Ja 😀 😀

    Ze wszystkich spotkań z istotami żywymi* cieszymy się niezmiernie… Z rzadziej spotykanymi – tym bardziej… 😎 …A gdy jeszcze zdjątko wyjdzie… 😎 😎 😎

    Co do deszczu i chłodu – przepowiadali… Ogrzejemy się pyszną zupą Pana Domu (za chwilę), następnie transmisją z Copernicus Festival** (b.b. kumoterskie koneksje, btw), a wcześniej i później wspomnieniami, jak usilnie szukaliśmy cienia w południe po zejściu z Chryszczatej 😉 😀 😀 😀
    ____
    *no, może z wyjątkiem komarów, których nalot przewidujemy z dużym prawdopodobieństwem… 🙄
    ** https://copernicusfestival.com/event/sztuka-fantazji-fantastyka-sztuki-performance-artystyczno-naukowy-inspirowany-tworczoscia-stanislawa-lema/

  7. pak4 Says:

    Ech… komary…
    Właśnie zerknąłem na kwestię budek dla jerzyków. Bo jerzyki fajne ptaki są. A tu takie kwiatki polecają*:
    https://swiatoze.pl/jak-naturalnie-walczyc-z-komarami-zaprosic-jerzyki/

    *) Niestety, wygląda na to, że dla jerzyków warunków nie mamy… Cóż, komary się ucieszą…

  8. pak4 Says:

    Ambitny cel Ambitnej Turystyki (Zagłębia):

  9. basia Says:

    Jerzyki, Beskid Niski, cywilizacyjne za i przeciw… — jakaż sielanka, w sumie!… 😎 😎 😎

  10. pro-fan Says:

    kwalifikacje do FO się zaczynają; @basia i @Pak4 w znakomitej formie… 🙂

  11. basia Says:

    równo-stabilnie wysokiej, wciąż z potencjałem sublimowanego wzrostu… 🙄 😆 😐 …

    😛

Dodaj komentarz