Industriada 2017

Święto Szlaku Zabytków Techniki kusiło od lat, niemniej, gdy przyszło do soboty, musiało do siebie przekonać „zrezygnowanych” – ot pogoda tylko na kulturę…

Źródła artezyjskie tryskały też, 130-letni skarb (i inne) działały-zadziwiały…

Zdjęcia: Pak4 i basia

[9.6.2017: NOSPR – Hofkapelle Muenchen, Aleksander Liebreich, Dorothee Mields et al.: Panufnik, Landscape na orkiestrę, H. Purcell, Dydona i Eneasz.
10.6.2017: Rowery poranne w okolicach Parku Śląskiego. Industriadowo: Karchowice – Zabytkowa Stacja Wodociągowa. Szałsza – drewniany kościół z XVI wieku, pałac. Gliwice – Radiostacja; najwyższa drewniana konstrukcja w Europie, 111 m. Bytomskie Dolomity – Sportowa Dolina. Siemianowice Śląskie – Park Tradycji. Chorzów – Sztygarka]

W Chorzowie (Pak4):

Kotłownia Stacji Wodociągowej Zawada (basia):

komentarzy 7 to “Industriada 2017”

  1. Jaś Beskidzki Says:

    Brawo!

    Bardzo ciekawe zagadnienia, techniczna dusza się raduje!

  2. basia Says:

    O tak!!! 😎

    Nb, zaobserwowano problemy ze stabilnym dostępem do blogu.
    Mam je i ja sama.
    Będę wyjaśniać.
    (Wczoraj zgłaszałam błędy maszyny wordpressa odnośnymi formularzami.)

    Póki co – zakątek alarmowo-awaryjny 😉
    (A w nim m/in fotki z cudnej niedzieli) :
    https://basia0acappella.wordpress.com/aby-obejrzec-nie-tylko-albumy-google/

  3. Kasia Says:

    ja miałam problemy z wejściem przez stronę główną:(

    weekend na Śląsku wygląda mi na bardzo dobry pomysł, dokumentacja bogata, gratki:)

    życzę równie dobrego długiego weekendu, albo lepszego:)
    Podróżnikom i Nam Wszystkim:)))

  4. basia Says:

    Ja mam jeszcze ciekawiej – przez chroma osiągam stronę główną bez problemu, przez firefoksa tylko opłotkami 😆

    To stan na wtorek 13.6 – rano czyli przed ósmą am 😉

  5. Ze-Tor Says:

    Blog działa u mnie, ciekawe rzeczy pokazujecie, przeglądam szybko.

  6. basia Says:

    …Bo czas sprzyja raczej działaniom, niż sprawozdawczości (czy delektowaniu się nią) — naturalnie zrozumiałe! 😎

  7. Tarnowskie Góry UNESCO! | przelotnie-pobieżnie-przejściowo Says:

    […] miała od zawsze… od czasu do czasu w formie wzmożonej. Ostatnim wzmożeniem było uczestnictwo w śląskiej Industriadzie 2017. — Plan, organizacja, pomysły, dowcip, dostosowanie atrakcji […]

Skomentuj

