Złota krakowska

Braciszek do siostrzyczki:
– Dlaczego wszędzie jest pełno ludzi?
Siostrzyczka do braciszka:
– Jesteś mały więc nie pamiętasz, przez wiele dni była taka wieeelka plucha, padało i padało, i padało. Więc jak przestało i pokazało się słońce, wszyscy wyszli na ulice i do parków.

Lub wyjechali. 64 km (luzik), wystawa jedna, niedzielnych typowości parę.
Plus światło, plus kolory.
Cudo.

Odpowiedzi: 14 to “Złota krakowska”

  1. pak4 Says:

    !!!

  2. Mela Woman Says:

    Piękną niedzielę mieliście. My także, tylko fotografii nie mamy. samą pamięć.

  3. mru Says:

    @basia, klęska urodzaju.😛

  4. mru Says:

    @basia, fajne foty, nowy aparat, ptaszysko, kot, mogą być.😉

  5. basia Says:

    Paku4, piękna!!!
    U nas było prześlicznie, ale jednak bez wodotrysków (tam, gdzie trafiłam, bo jakieś fontanny czynne to może jeszcze i są… choć przymrozek u bram, dziś prawie… lecz co nam suchy przymrozek zrobi, po tym paskudztwie długodeszczowym!!!) 😎

    Mela Woman, trzeba zacząć fotografowanie, to ogromna przyjemność. Potem podzielić się z chętnymi do oglądania (i powiększania😉 )… Tak, wyobrażam sobie, iż w Mieście T. jest wiele do pokazania! 😎

    Mru, ano, obrodziły jabłuszka latoś! 😛 😀

    Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. 😛 😆

  6. TesTeq Says:

    Od złotej krakowskiej lepsza jest podsuszana albo wręcz sucha (gdy nie pada).😀

  7. basia Says:

    Złoty medal w 2013? — Od tak zamierzchłych czasów mogła utracić renomę!…🙄

    Nb, jakoś byłam pewna, iż krakowska sucha wypłynie wcześniej czy później…😎
    (A na obrazku wygląda mniammm! Prawie tak, jak w licealnych czasach, gdy jeszcze nie miała żadnej medalowej renomy – wystarczyły kolejki od czwartej rano🙂 )

  8. TesTeq Says:

    Byłam pewna, byłam pewna…

  9. Przelotny gość Says:

    Na rowerze pani też jeździ, proszę proszę.
    Kiełbasy z Krakowa i okolic podkrakowskich ceniła moja babcia.
    – Ja chyba zobaczę, co dobrego dziś daje lodówka. Zgłodniałem:)

  10. basia Says:

    Okej, okej – byłam prawie pewna, psze Maestra…😎

    Przelotny Gościu, na rowerze od czwartego roku życia, ósmy cud świata, nieprawdaż! 😀
    Hmmm, o tej porze dnia wędliny nie są dla mnie pokusą, lecz tak ogólnie… krakowska, lisiecka… – pamiętam, że raczej lubię😉 😎

    Nb, czy taki kolor, jak na obrazku wstawionym przez TesTeqa, mają jakieś jesienne listowia?🙄

  11. TesTeq Says:

    Tak. Liście drzewa kiełbasowego.

  12. basia Says:

    Fantazja! Zbiorę, zamrożę, potem zawinę do środka coś warzywnego, na zawijaski jakiś sos, wszystko w piekarnik… – pyszna będzie zapiekanka!😎

    …Głodna jestem – jeszcze bardziej, niż przed chwilą! 😀

  13. pak4 Says:

    Kigelia rulez?

  14. basia Says:

    😎

Skomentuj

