Moje gratulacje dla wszystkich Państwa!

— Moje najszczersze i najserdeczniejsze gratulacje!

;D ;D ;D

Odpowiedzi: 52 to “Moje gratulacje dla wszystkich Państwa!”

  1. TesTeq Says:

    Prowokacja!

  2. nietoperek Says:

    wzajemnie!😀

  3. nietoperek Says:

    Testeq, czyja

  4. nietoperek Says:

    a już wiem
    miało być państwa a nie Państwa

  5. Anonimowa Celebrytka Says:

    😀

    Szampan się chłodzi.😉

  6. mru Says:

    poczekali, aż wypadnie w piątek.😉

    nie ma wyjścia – trza wyjść do monopolowego!😯

  7. basia Says:

    Wreszcie sobie będzie mógł człowiek pogadać z Wałęsą jak noblista z noblistą…🙄 — w razie gdyby co do czego, ma się rozumieć😎

    Zdrówko!😀 😀 😀 😀
    (Słowackim piwem)… Z ostatnim łykiem poczekam, aż Mru wróci… myślę, że kwadrans wystarczy… powinien…😈

  8. basia Says:

    Mru, jest SzPan tam?… 😉
    Zdrowie Twoje w gardziołko moje!😀

    /…i przyswojeniem sobie niniejszego cytatu uważam swoją kreację noblowską za doskonale skończoną, skończenie doskonałą… :|/

    Poza tym (czyli małym piwewm) słucham w Dwójce koncertu z Katowic… Można sobie przy okazji pogratulować paru kompozytorów i muzyków…😉

  9. pak4 Says:

    Wzajemnie!

    W ogóle, wieczór na gratulacje: i Nobel, i bijemy rekord Guinnessa w liczbie expose na kadencję sejmu, i RPA pokonana…😀

    PS.
    I pomyśleć, że dzisiejsza solistka nie jest noblistką…

  10. TesTeq Says:

    Mniej niż 1€ na łebka? Nie wchodzę w to. Nawet na 4 kilometry obwodnicy Poznania nie starczy.😦

  11. basia Says:

    Kasa faktycznie mała…😦 Ale gdyby umieścić gdzieś na dobry procencik…😈

    A RPA pokonane na jakim gruncie? O_O?
    (Jak solistka popracuje, to może jeszcze zasłuży… Choć w przerwie zarzekała się, że Wieniawski był jej ostatnim… :eek:)

  12. pak4 Says:

    @Pokonanie RPA:
    na gruncie Stadionu Narodowego.

    @solistka:
    solistka już się zasłużyła — suknią — tą samą, co na filmiku😛

  13. basia Says:

    Suknia raczej salonowa, niż pokojowa😛

    A ‚oni’ Anglię na gruncie Łemblej to już pokonali, czy dopiero mają?…🙄

  14. pak4 Says:

    Jeszcze nie. Co więcej — teraz 16 października, pokonają Anglię w Warszawie, a dopiero 15 października 2013 pokonają Anglię w Anglii😛
    Albo i nie pokonają.
    Ale lepiej nie siać defetyzmu…

  15. basia Says:

    Kiedyś w końcu muszą pokonać… więc czemużby nie za naszego życia… w sumie… i pokojowo, ma się rozumieć…😀

  16. pak4 Says:

    Jestem głęboko przekonany, że jeszcze w tym milenium Polska pokona Anglię w piłce nożnej😀
    (Ale życzę, rzecz jasna, by to było jeszcze w tych eliminacjach😉 )

  17. basia Says:

    …i pomyśleć, na jak wysokie fale optymizmu może wynieść ludzia (a nawet i człowieki) po-noblowski feel-good factor! 😎

  18. mru Says:

    jedni na falach filgudfaktor, drudzy na kacu. ;(

  19. Tom Says:

    To chyba pierwszy raz w życiu, Mru?😉

    Nobelek uderzył do głowy, co?😆

  20. TesTeq Says:

    Oj, nie pomoże mi żaden Nobel,
    Bo mi się wczoraj wraz zaciął skobel!

  21. Zalewski Says:

    Człowiek sobie na bloga zagląda, nawet nic nie zdąży zrobić, a tu mu od razu gratulują. Najczystsza forma grywalizacji.🙂

  22. basia Says:

    W zasadzie to możemy sobie gratulować co poranek i co wieczorek… Tylko się troszkę przyzwyczailiśmy do brania ich (tudzież okolic) za oczywiste, ot co! 😮
    😀 😀 😀 😀

  23. pak4 Says:

    Złośliwa pogoda dezaktualizuje moje komentarze😦
    Wczoraj Anglików na gruncie SN pokonał dach.
    A piłkarze dopiero dzisiaj, 17 X o godz. 17 zgotują piłkarzom ten los.
    I na co mi było wczoraj śpiewać „Polska, biało-czerwoni!”??

  24. basia Says:

    Ooooo, a już miałam wrzucić nowy wpis… nic, poczekam aż się wypełni proroctwo niniejszego… cierpliwie poczekam…😈

  25. nietoperek Says:

    jak rozumiem
    dzisiaj gratulujemy sobie
    basenu narodowego

    zaraz przylecą kaczki
    złota kaczka🙄

  26. TesTeq Says:

    Najbardziej podobał mi się komentarz:

    Stadion zalany – kibice trzeźwi! Koniec świata!

  27. mru Says:

    Testeq
    😆

    Nietoperek
    złota kaczka, dzika kaczka…
    🙄

  28. basia Says:

    Angolskie „z czuba” mi mówi, że mam Państwu pogratulować wyrównania… 🙄 😉 …tak, wciąż jeszcze remis…😎

  29. basia Says:

    Oni też piszą (wyżej) , że byli lucky z tym ich golem… Czyli tym większe gratulacje dla Państwa…😀

    http://deser.pl/deser/51,111858,12684064.html?i=1

  30. pro-fan Says:

    @basia
    to lubię:
    „Ach ta słynna Polska (sic!) gościnność
    Stadion Narodowy – Grekom urządziliśmy saunę, Anglikom ulewę
    czyli zgodnie z hasłem „feel LIKE at home””🙂

    http://deser.pl/deser/51,111858,12684064.html?i=29

  31. owcarek podhalański Says:

    A cy psy tyz sie zalicajom do „Państwa”. Cy ino chomo sapięs? Bo jo nie wiem, cy jo tyz dostołek jakiesi gratulacje cy nie😀

  32. basia Says:

    No wiesz co, Owczarku, ja byłam pewna, że na dniach zoczę gawędę „Jak załatwiłem Nobla wszystkim obywatelom Unii Europejskiej” — a Ty mi tu z takimi triviami wyjeżdżasz?😯 😀

    Pro-fanie, tam jest kilka perełeczek…😀 Mimo wszystko jednak dowcip zacytowany przez TesTeqa*😀 podoba mi się najbardziej… Co nie, Mru?😀 A basenowe parafernalia też pięknie zagrały (piszą Angole a ony wiedzom co to humor), co nie Nietoperku?😀

    ______
    *Czy aby Maestro nie był osobiście na Narodowym? Sprawdzę jutro, czy coś nie przeciekło do blogowej notki… Jutro sprawdzę też, czy Owczarek nie załatwił tego Nobla a teraz się kryguje…😀 😀

  33. pro-fan Says:

    @Owcarek Podhalański
    honoris causa🙂

  34. pak4 Says:

    @owcarku:
    Wprowadziła Unia paszporty dla psów? A skoro psy mają paszporty, to są obywatelami i Nobla dostały, nieprawdaż?

  35. pro-fan Says:

    @ktokolwiek wie
    dlaczego link, którym poparłem cytat o 7:25 pm polskiego czasu, teraz wyświetla coś zupełnie innego, niż wówczas, gdy go wklejałem? \O-O/

  36. basia Says:

    Pro-fanie, PAKu, Owczarku — Państwem-Obywatelami HC😀 😀 😀

    Pro-fanie, wciąż dodają, przestawiają… chyba😀

  37. TesTeq Says:

    Marstro bywa na Basenie Narodowym tylko wtedy, gdy to Jego oklaskują!

  38. pak4 Says:

    @TesTeq:
    Czyli zawsze?😉

    @Gratulacje:
    Usłyszałem, przypadkiem, historię o tym, jak to turysta zostawił przez pomyłkę czapkę w schronisku i poszedł na Gerlach. I, gdy wrócił, czapka wciąż na niego czekała. Do dziś jest pod wrażeniem ludzkiej uczciwości.
    Jako przedstawicielom homo sapiens (względnie najlepszym przyjaciołom homo sapiens) gratuluję z tego miejsca uczciwości😀

  39. owcarek podhalański Says:

    No wiesz co, Owczarku, ja byłam pewna, że na dniach zoczę gawędę „Jak załatwiłem Nobla wszystkim obywatelom Unii Europejskiej” – a Ty mi tu z takimi triviami wyjeżdżasz?

    Od casu kie przecytołek opowiadanie pona Mrożka o babci klozetowej, co to nie przepuściła pona, ftóry mioł Nobla, bo bała sie tym Noblem zarazić – jo tyz tego cegosi unikom. Tak na wselki wypadek😀

  40. owcarek podhalański Says:

    Na ostatniej stronie Tygodnika Powsechnego było to opowiadanie. Ino ftóry to był numer krucafuks? …………

  41. basia Says:

    TesTequ, rano, we dnie, wieczór w nocy? 🙄 😀

    PAKu, ten turysta to chyba z księżyca spadł… alb z innej Hameryki po trzydziestoletniej niebytności w kraju. Bo teraz to panie rzeczy czekają na właścicieli nie tylko w górskich schroniskach* (a nawet są doń donoszone, jak moje słynne zgubione lewisy (2 połowa lat 80.), o których tu już opowiadałam kilka jesieni temu)… ale również w mieście. Znacznie bardziej ‚łakome’, niż jakaś tam czapka…😀

    Owczarku, pamiętam moje owoczesne wrażenie, że przez Mrożka – autora zewnętrznego przebija(ł) kompleks noblowski… taka swoista odmiana syndromu kwaśnych winogron… Tobie radziłabym nie poddawać sprawy tak łatwo i tak szybko…😈 😀

    _____
    *zawsze tak było… nie stuprocentowo czekały, jednak znacznie częściej, niż na nizinach!

  42. basia Says:

    PS
    Trzy lata temu czekała na mnie pod Gierlachem kurtka outdoorowa… A turyści meldowali, że czeka😀

  43. TesTeq Says:

    @pak4: Zadziwiające, ale nie zawsze zbieram hołdy na stadionie.🙂

    A ta czapka w schronisku zapewne nosiła istotne znamiona używania. Albo cuchła.

    @basia: Lewisy zgubione na szlaku? Spodnie? Zupełnie przeoczyłem tę historię!

    „Nie poznaję koleżanki… Cicha woda…” – „Seksmisja”

  44. TesTeq Says:

    Może to nie była kurtka outdoorowa, tylko odorowa…🙂

  45. basia Says:

    Kurtka była prawie nówka. Nawet teraz jest…🙄

    A o spodniach był nawet wpis… pięknie dyskutowany😉

    https://basiaacappella.wordpress.com/2008/09/16/od-spodni-do/😀

  46. TesTeq Says:

    O! I nawet jakiś TesTeq zabierał głos – sprytnie podszywając się pode mnie!

  47. basia Says:

    Właśnie, uzurpator jeden!!!😐

  48. nietoperek Says:

    a ci dalej gratulują

  49. pak4 Says:

    @nietoperku:
    Jak byłem „mały” grywałem w gry komputerowe. Oczekiwanym zakończeniem każdej gdy były słowa „congratulations”. Gdy wyrosłem z gier, słowo to poszło w pewne zapomnienie… A tu znowu, dzięki Noblowi i Gospodyni odkrywamy, że wyraźnie dla ludzkiej (a nawet ogólnossaczej) przyjemności przyjmowania gratulacji wymyślono komputer!😉

  50. basia Says:

    Cała przyjemność po mojej stronie, Mili Panowie…😀 😀

  51. basia Says:

    😳 😳 😳 – nie, nie cała! –
    – przecież już nie wolno mówić, że cała…🙄

  52. zdjęcia ślubne Bydgoszcz Says:

    For most recent news you have to pay a quick visit web and on world-wide-web I found
    this web site as a finest web site for most up-to-date
    updates.

Skomentuj

